Vans


Vet att jag redan har visat dessa skor på bloggen, men aja nu får ni se hur dom ser ut på också haha.
Dagen idag har bestått utav skola, gym och ridning. Dagen gick väldigt fort, men det brukar bli så när man ha mkt att göra. 
Förresten har jag fått önskemål om att lägga upp bilder på mitt rum, och det ska jag försöka fixa. Jättebra att ni skickar en kommentar om det vill ni ser mer av. Då blir det mkt lättare för mig att veta vad jag ska blogga om.
Och glöm inte att följa mig på insta med namnet matildiz. Ni kan passa på att snapchata mig också hehe, men där heter jag tildagrubb. Nehe, ska sluta göra reklam nu. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0