Påskägg

Jag vaknade upp i morse och då låg detta stora ägget på golvet. Åh vad glad jag blev, trodde inte jag skulle få något haha. Att få påskägg kan man ju aldrig bli för gammal för, kärlek till påskgodis!!! Nu har jag ju så det räcker i flera veckor. Kanon!
Jag har precis ätit frukost och det är fortfarande bara jag som är uppe i huset. Kan inte riktigt bestämma mig om det är positivt att vakna klockan 7 varje morgon, eller bara jobbigt. Hade i alla fall tänkte gå ut och springa i det fina vädret snart. Resten av dagen sen kommer såklart spenderas utomhus. Det gäller att passa på när vädret är fint. Ska försöka få med mig någon ut på en fotorunda också. Ha det toppen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0