Höstigt

Har inte riktigt hunnit tänka på att det faktiskt är fredag idag. Detta beror på det hemska
fysikprovet jag hade på eftermiddagen. Hur det gick ska jag nog inte ens gå in på haha. Aja, ingen
idé att oroa sig för det nu. Det är ju helg!!! Alltid lika skönt. Efter skolan gick jag faktiskt
hem, för dom som inte vet om så är det faktiskt en bra bit från skolan till mitt hus.
På vägen tog jag bilderna ovan. Förutom kylan så kan hösten vara riktig mysig faktiskt,
tänkt vilka fina bilder man kan ta i höstfärgerna!?

Kommentarer
Postat av: Ellian ~Veckans blogg

fina bilder

2013-09-28 @ 11:09:44
URL: http://ellian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0