Söndag

Hej sötisar! Nu var det ett tag sen jag skrev igen, typ en vecka!? Tyvärr lider jag av lite bildbrist, då blir det såhär. Men ni få gärna tipsa mig om saker jag kan ta upp på bloggen, har noll inspo just nu.
Har i alla fall haft en toppenhelg. Igår var jag och åt på stan med några vänner sen kollade vi på catching fire på bio. Om ni inte ha sett den så gör det! Sjukt bra var den! Och för en gång skull hann jag göra en hel del läxor igår. Så skönt eftersom jag slapp ha allt tills idag. Så idag har jag tränat och kollat på några avsnitt av Paradise Hotel. Nehe, nu ska jag inte skriva mer. Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0