Farsdag

Har inte uppdaterat nu igen. Men kan förklara veckan lite kortfattat. Jag var ju sjuk halva veckan, men på Torsdagen släpade jag mig till skolan för att göra ett svenska prov. På fredagen efterskolan stack jag och min vän till simhallen för att träna och simma. Jag passade även på att testa lite simhopp. Det var jättelänge sen jag gjorde massa hopp men jag lyckades faktiskt göra en och en halv volt från trampolinen. Inte för att den var så fin, men huvudsaken var att jag faktiskt vågade. Efter det stack jag till linnéa och sov över hos henne. Igår blev det lite träning till och mest slapping efteråt. Idag är det ju farsdag och på bilderna ser ni den goda tårtan jag har dekorerat. Den var ganska god också kan jag säga hehe. Nehe, nu ska jag plugga lite. Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa Radojewska

ÅH så gott!
SKönt att de släppte och du blev friskare iaf! :)
Kram

2013-11-10 @ 21:24:31
URL: http://raawhr.blogg.se/
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Men så gott!

2013-11-12 @ 14:37:14
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0