Kaos

Bild från huvudstaden.
Jepp, idag har vart lite kaos. När jag skulle cykla till skolan började såklart att regna, och med det menar jag ösregna! Och mina kläder blev ju inte lite blöta. Som tur var har jag en snäll kompis som bor nära skolan som kunde ta med sig lite nya kläder till mig. Så min outfit idag blev ett par mjukisbyxor, tjocktröja, trassligt hår och blöta skor. Perfekt, verkligen! Sen hade vi muntligt nationella i matte, usch det var krånligt! Senare framåt kvällen stack jag och Linnéa för att köra step. Fy vilket jobbigt pass! Klart värt att prova, men det är inte lätt dem första gångerna! Nehe, nu ska jag kolla på ESC. Det få man inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0