bild

Förlåt för dem fula bilderna, jag är medveten om att kvaliten inte är den bästa. Jag vill verkligen vara den bloggen som tar jättefina outfit bilder och uppdaterar ofta och flitigt. Tyvärr har jag varken tid eller tålamod. Sista tiden innan loven är verkligen tuffa och det finns en hel del som måste bli klart innan dess. Men i sommar ska jag verkligen försöka att ta den tiden på mig. Jag vill verkligen lära mig photoshop. Dem redigeringsprogrammen jag använder nu funkar ju, men resultatet tror jag skulle kunna bli så mycket bättre om jag kunde använda mig av något bättre. Bilder på en blogg är ju trots allt väldigt viktigt. När jag går in på en blogg så är det bilderna som gör iallafall mig att stanna och kolla in bloggen. Om det bara är tråkiga bilder och mycket text  så är det inte lika kul. Så nu vet ni läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0