Självporträtt

Japp, igår på kvällen hade jag äntligen tid över (och orken) att ta lite självporträtt. Jag vet att jag gör samma min typ hela tiden men om jag ska se allvarlig ut lyckas jag bara se trött ut. Så jag håller mig nog till att se glad ut ett tag till iallafall hehe.
Idag var det jobb igen, och det gick faktiskt väldigt fort. Så efter jobbet stack jag ner till stan för att luncha med mamma. Efter stan mötte jag upp Philip och så åkte vi hem till honom ett tag. På kvällen hann jag även med att träna. Så jag har haft en ganska bra dag kan man säga! Nu ska jag slappa en stund, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

gud vah fina bilder :)
komentera gärna på mitt önskeinlägg , skulle bli jätte glad kramar Elin

2013-06-30 @ 22:42:47
URL: http://elizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0