Härlig långhelg

Och så var det söndag igen. Jag har verkligen haft en toppen helg. Fredag var jag med Isabelle och vi solade hela dagen och sen sov hon hos mig. På lördagen var det lika fint väder så då åkte vi till evedal och solade. Måste erkänna att jag har blivit lite brun, men mest röd tyvärr. Och idag vaknade jag 11, måste vara något slags rekord. Haha brukar aldrig sova så länge, kan vara så för att jag inte somnade förrän 3 haha. Men det var skönt att sova länge. Sen solade jag en timme innan jag åkte för att ha pianouppvisning. Är alltid lika nervös men det gick förvånansvärt bra. Nu måste jag nog återgå till fysiken, har nämligen redovisning imon. Ha det bäst! Puss

Kommentarer
Postat av: victoria

Åh vad fint hår du har!

2013-06-09 @ 19:07:01
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0