Too Mutch

Ska testa den här glassen ''too mutch'' hade jag tänkt. Känns som om den härmar B&J väldigt mycket men det är värt att testa i alla fall.
Annars har jag varit allmänt dålig på att blogga. Har haft fullt upp! I tisdags blev det en spontan tripp till Ullared. Kanske visar lite bilder sen. Igår blev det gymmet och idag blev det volleyboll och bad. Har det verkligen toppen just nu, älskar när det händer saker hela tiden. Blir väldigt lätt uttråkad annars hehe. Och imon är min sista jobbdag!! Woho!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

åh, jag vill också ha glass! :(

2013-07-12 @ 01:09:23
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0