Några bekännelser

- Jag hatar lakris, fast lakrisklubbor är ett undantag!;)
- Jag är väldigt mörkrädd och vågar verkligen inte kolla på skräckfilmer!
- Älskar att köpa kläder trots att jag egentligen inte behöver det;)
- Jag kan verka blyg om man inte känner mig så väl, men när man har lärt
känna mig märker man att jag inte är det;)
- Jag är ganska otålig av mig!
- Älskar Ben&Jerry's  och andra sötsaker, usch måste verkligen sluta!;) Hehe
- Jag älskar att springa, det är väldigt avslappnande på något vis!
- Jag har aldrig kunnat vissla! Vet inte hur många gånger jag har övat nu!

Kommentarer
Postat av: Janina Flygare

Vad kul att veta lite roliga saker om dig! Btw, alltid lika fin :)

2013-01-29 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0