Julgran och julbak

Nu så börjar julstämningen komma. Visst, ingen snö men här hemma har det bakats lussebullar och granen har pyntats. Nu känns det verkligen som lov också eftersom det här var min sista dag på jobbet innan julen. Och nu sitter jag här och känner mig onödigt mätt efter all deg jag har ätit hehe. Det är nämligen inte bara pepparkaksdeg som är gott att äta, även lussebulledeg är sjukt god. Tur att jag var ute och sprang i morse i alla fall hahaha. Nee men nu ska jag snart hoppa i sängs, är sjuuuukt trött efter en fullspäckad dag. Imon blir det också en hel del att göra så bäst att få sova ut ordentligt. Ha det bäst nu, puss

Kommentarer
Postat av: Simon G

Åh, det ser gott ut! :)

2013-12-22 @ 21:00:47
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0