nobody is perfekt, that's why pencils have erasers!


Denna Måndagen har gått väldigt fort! Särskilt för att vara en tråkig Måndag!;) Sen fick jag reda på att det gick väldigt bra på det nationella provet i Svenska så det blev jag väldigt glad över:D Sen har jag varit på kören och efter det var jag och mormor ute och gick en runda! Och jaa jag ligger lite efter, men jag ska lägga ut bilder på det jag köpte i fredags och så ska jag svara på frågestunden och andra frågor som har dykt upp i andra inlägg! Hehe, det kommer! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nellie&Wilma- foto mode vardag <3

Super fin blogg!

Kram Wilma

2012-04-17 @ 17:41:46
URL: http://nelliewilma.se
Postat av: Sara

Super gärlig bild och du har ur grym klädstil :)

du kan ju slänga in en kommentar på min blogg när jag har gjort om den :) kram<3

2012-04-17 @ 19:56:12
URL: http://sarathyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0