what are words if you really don't mean them when you say them?


Heeejsan! Förlåt för att uppdateringen är som den är. Men ni få skylla på blogg.se och inte på mig! Det gick nämligen inte att ladda upp bilder! Dålitg dåligt! Menmen, nu är jag igång igen och vädret är som vanligt hur tråkigt som helst! Jag vill ju ligga vid någon sjö och sola, bli brun, ljushårig och smaska i mig mängder med glass som man ska göra när det är sommarväder ute! Men det verkar som om vi få vänta lite till med det:( Aja, man få försöka göra det bästa av situationen på något sätt:P Tänkte iallafall gå ut och gå en runda sen om det inte börjar att regna! Men ni få ha det så bra! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Signe & Thea

Hejhej! finfin blogg du har! ;)

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-25 @ 14:46:03
URL: http://signethea.blogg.se/
Postat av: Signe & Thea

Tacktack!! super, vi följer din nu! kram :)

2011-06-25 @ 19:27:38
URL: http://signethea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0